2023-2024 оқу жылындағы өзін-өзі бағалау қорытындысы
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің «№16 бөбекжай -бақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының өзін-өзі бағалау
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Тараз қаласы «30» мамыр 2024 жыл
1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:
1) Білім беру ұйымының аталуы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы):
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің «№16 бөбекжай-бақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны Тараз қаласы, Төле би the outside №84
2) Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды пошта, web-сайт): 34-80-46;det.sad.16@mail.ru ; http://16-taraz.balabaqshasy.kz
3) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер): Джумабекова Ардак Торехановна, 21.12.2022 жыл №143 бұйрығы ауыстыру тәртібімен тағайындалды.
4) Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар:
Алғашқы мемлекеттік тіркеу күні: 27.05.2001ж. Соңғы мемлекеттік қайта тіркеу: «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Жамбыл облысы бойынша филиалының Тараз қаласының тіркеу және жер кадастры бөлімі Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама 25.01.2021 жылы өткізілген БСН 010540001364 Соңғы жарғы Жамбыл облысы әкімдігінің 07.02.2022 жылдың №21 қаулысына 16 қосымшасымен бекітілген.
5) Рұқсат етуші құжаттар: Қызметті жүзеге асыруды бастағаны туралы №KZ04RVK00031552 хабарлама, берілген күні 04.02.2021 жыл.
2.Кадрлық құрамға талдау:
1) Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер:
2023-2024 оқу жылы 38 педагог, оның ішінде Жоғары санатты – 34 -89,5 %
Оның ішінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша білімі бары –19 педагог – 80 % жалпы 24 тәрбиеші
Арнаулы-орта білімдісі – 4 педагог 10,5%
Оның мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша білімі бары – 4 педагог-
100% , базалық білімі жоқ педагог жоқ.
Жоғары санатты- 3- 7,8%
Педагог-зерттеуші-12- 31,5%
І санатты – жоқ
Педагог-сарапшы-3- 7,8 %
ІІ санатты – 4- 10,5 %
Педагог-модератор- 8- 21 %
Педагог-2-5,2%
Санаты жоқтар –8- 21 %
Сапалық құрам: 18-47,3 %
2023-2024 оқу жылы біліктілігін арттырған меңгеруші- Джумабекова Ардак Торехановна «Өрлеу» БАҰО «Мектепке дейінгі ұйымның білім сапасын басқару» тақырыбында 72 сағат 16.11.2023ж. №0679591.
Абенова Гаухар Карабаевна-әдіскер «Өрлеу» БАҰО «Развитие професинальной компетентности методиста дошкольной организации» 72 сағат, 22.05-01.06.2023ж. №0674641.
Накипова Бану Жамбуловна – тәрбиеші «Өрлеу» БАҰО «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзіреттілігін дамыту» «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы тақырыбында 72 сағат 17.11.2023ж. №0679815.
Кузнецова Людмила Ивановна- тәрбиеші «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту» «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы 05.10.2023ж. № 0678211
Гадецкая Маргарита Анатольевна- тәрбиеші «Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің ойын құзыреттілігін дамыту» «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы 17.11.2023ж. №0679797
Ұзайыр Айгерім Сейтханқызы- логопед «Мұғалім-дефектологтердің ерекше білім беруді қажет ететін балалармен түзету-дамыту іс-әрекетін белсендіру» тақырыбында 72 сағат көлемінде біліктілікті арттыру курсынан өтті. «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы19.10.2023ж. № 0678834
Касенова Раушан Кененовна- қазақ тілі мұғалімі «Мектепке дейінгі ұйымдардың қазақ тілі педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту» тақырыбында 72 сағат көлемінде біліктілікті арттыру курсынан өтті. «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы 03.11.2023ж. № 0679214
Гаерфанов Тимур Рафикович – жүзу жетекшісі ҚР «Инновация»
ЖК Оқу-білім беру орталығы «Дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету» 05.12.2023ж. №4476
3.Тәрбиеленушілер контингенті:
1) жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:
2023-2024 оқу жылдарында ерекше білім беру қажеттілігі бар тәрбиеленушілер жоқ.
2) ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер: 2023-2024 оқу жылдарында ерекше білім беру қажеттілігі бар тәрбиеленушілер жоқ..
3) әр түрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер: 2023-2024 оқу жылдарында әр түрлі жас топтары топтастырылған жоқ.
4) білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:
Топтар | 2023-2024 ж |
Кіші топ | 40 |
Ортаңғы топ | 73 |
Ересек топ | 93 |
Мектепалды топ | 74 |
Барлығы | 280 |
5)білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер:
Оқу жылы | Бала саны |
2023-2024 оқу жылы | 280 |
6)балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау:
Оқу жылы | Барлық бала саны | Топ саны | Кіші топ | Ортаңғы топ | Ересек топ | Мектепалды топ |
2023-2024 | 280 | 12 | 2 | 3 | 4 | 3 |
7)1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау:
2023-2024 оқу жылында
2 кіші топ 40 бала – 2 жастағы балалар;
3 ортаңғы топ 73 бала - 3 жастағы балалар;
4 ересек топ 93 бала - 4 жастағы балалар;
3 мектепалды топ 74 бала - 5 жастағы балалар.
4.Оқу-әдістемелік жұмыс:
1) жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі:
№16 бөбекжай-бақшасында оқу –тәрбие үрдісі мемлекеттік білім беру стандарты мен нормативті –құқықтық құжаттарына негізделе отырып әзірленген. Бөбекжай – бақшасы аптасына 5 күндік жұмыс атқарады. Бөбекжай-бақшада тәрбиеленушілер сағат 8-00 -дан сағат 18-30 дейін. Бөбекжай-бақшада он екі топ, тәрбиеленушілер мемлекеттік екі тілде тәрбиеленеді.
2023-2024 оқу жылы Қазақстан РеспубликасыОқу-ағарту министрінің2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына1-қосымша талаптарына сай құрылған «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үлгілік оқу жоспары» ҚР Оқу-ағарту министрінің 09.09.2022 № 394 бұйрығымен бекітілген. «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығымен. «Мектепке дейiнгi ұйымдар қызметiнiң үлгілік қағидалары» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы талаптарына сай жүзеге асырылады. «Қызғалдақтар», «Бауырсақ» кіші топ (2 жастағы балалар) «Дене шынықтыру» – аптасына үш рет, «Музыка»-аптасына бір рет. «Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет» , «Сенсорика», «Қоршаған ортамен таныстыру», «Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру» және «Құрастыру» күн сайын ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады. «Көжектер», «Шыршалар» ортаңғы топ (3 жастағы балалар) «Дене шынықтыру» – аптасына үш рет, «Қазақ тілі»-аптасына бір рет, «Музыка»-аптасына бір рет. «Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет» , «Математика негіздері», «Қоршаған ортамен таныстыру», «Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру» және «Құрастыру» күн сайын ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады. . «Тамшылар» ортаңғы логопедтік топ (3 жастағы балалар) «Дене шынықтыру» – аптасына үш рет, «Қазақ тілі»-аптасына бір рет, «Музыка»-аптасына бір рет. « Сөйлеуді дамыту»-2, «Дыбыстап айту»-1, «Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет» , «Математика негіздері», «Қоршаған ортамен таныстыру», «Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру» және «Құрастыру» күн сайын ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады. «Құлыншақ» ересек топ (4 жастағы балалар) «Дене шынықтыру» – аптасына үш рет, «Қазақ тілі»-аптасына бір рет, «Музыка»-аптасына екі рет. «Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет» , «Математика негіздері», «Қоршаған ортамен таныстыру», «Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру» және «Құрастыру» күн сайын ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады. «Үйшік», «Балақайлар», «Көңілді балалар» ересек логопедтік топ (4 жастағы балалар) «Дене шынықтыру» – аптасына үш рет, «Қазақ тілі»-аптасына бір рет, «Музыка»-аптасына екі рет. «Сөйлеуді дамыту»-3, «Дыбыстап айту»-1, «Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет» , «Математика негіздері», «Қоршаған ортамен таныстыру», «Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру» және «Құрастыру» күн сайын ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады. «Саяхатшылар», «Көбелектер» және «Еркем-ай» мектепалды топ (5 жастағы балалар) «Дене шынықтыру»-3, «Сөйлеуді дамыту»-2, «Көркем әдебиет»-2, «Қазақ тілі»-2, «Сауат ашу негіздері»-3, «Математика негіздері»-3, «Қоршаған ортамен таныстыру»-2, «Сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру»-1, «Музыка»-2. Барлығы -20 сағат. «Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті – күн сайын ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кіріктіру арқылы жүзеге асырылады.
2)мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру:
2023-2024 оқу жылы білім беру бағдарламаларының вариативтілігін қамтамасыз ету мақсатында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың вариативтік бөліміне «Шынықсаң шымыр боласың» ересек, ортаңғы топ балаларымен жүргізіледі.
3)тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы:
2023-2024 оқу жылы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 қыркүйектегі № 394 бұйрығымен Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес кіші топ, ортаңғы топ, ересек топтарда ұйымдастырылған іс-әрекет - мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы кіріктіріліп өткізіледі. Мектепалды топтарда «Саяхатшылар», «Көбелектер» және «Еркем-ай» апталық жүктеме 20 сағат.
5. Оқу-материалдық активтер:
1) Ғимарат туралы мәлімет (ғимарат типі, салынған жылы, жобалық қуаты,ағымдағы және күрделі жөндеу өткізуге қажеттілік және басқалары):
Бөбекжай-бақша ғимараты типтік, 2459,80 м2, салынған жылы 1991 жыл пайдалануға берілген. Жобалық қуаты 280 бала, он екі топ. Күрделі жөндеу өткізуді қажет етеді. Топ бөлмелерінің саны -12, медициналық бөлмелер -3, әдіскер кабинеті-1, музыка залы –1, психолог кабинеті-1, қазақ тілі кабинеті-1, дене шынықтыру залы-1, «қауыз»-1. Бейнебақылау камераларының саны -8 , оның ішінде: ғимарат ішінде-5, сыртында-3.
2) Жиһаз және жабдықтармен қамтылу туралы ақпарат:Білім беру ұйымының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы.Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ- 59 бұйрығымен бекітілген "Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларын сақтай отырып жасақталған. №16 бөбекжай-бақшасы жиһаз және жабдықтармен толық қамтамасыз етілген. Барлық он екі топта ойын бөлмесінде шкафтар қабырғаға бекітілген, биіктігі бала бойына ыңғайластырылып қойылған,баланың еркін ойыншықтармен ойнауына жағдай жасалған. Үстелдер мен орындықтар 25 данадан, әр жас ерекшелікке сай биіктікте, жатын бөлмесінде 25 төсектен, бір жатын орынға үш төсек-орын жиынтығымен қарастырылған. Төсек-орын жабдықтары, орамалдар, тарақтар әр балаға жеке бөлінеді, ашық ұяшықтарда сақталады. Киім шешетін бөлмелер әр балаға сыртқы киімге арналған шкафтармен және орындықтармен жабдықталған. 2023-2024 оқу жылдарына жасалған мәліметтер 4-қосымшаға сәйкес ұсынылды.
6. Informationтық ресурстар және кітапханалық қор:
1) Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 22 мамырдағы 2020 жылғы № 216 бұйрығын негізге ала отырып оқу-әдістемелік кешендердің қорына келетін болсақ, құзіреттілік бойынша әдістемелік нұсқаулықтар әр топ тәрбиешілерінде бар («Сөйлеуді дамыту» Әдістемелік нұсқау Ұ. Смаилова 2018ж. Алматыкітап баспасы. «Сенсорика» Әдістемелік нұсқау Е.Виноградова, А. Байрова 2018ж. Алматы кітап баспасы. «Құрастыру» Әдістемелік нұсқау Ф. Жұмабекова, А. Ойшыбаева 2018 ж. Алматыкітап баспасы. «Дене шынықтыру» Әдістемелік нұсқау. О. Ничепай, Е. Юркова 2018ж. Алматыкітап баспасы. «Сөйлеуді дамыту» Әдістемелік нұсқау. А. Жұмаханова, М. Доскеева 2018 ж. Алматыкітап баспасы. «Сөйлеуді дамыту. Әдістемелік нұсқаулық. 3+» У. Ахметова, Р. Сахарханова, С. Жумагалиева. 2021ж. Атамұра. «Көркем әдебиет» Әдістемелік нұсқау 2018ж. Алматыкітап баспасы. «Көркем әдебиет. Әдістемелік нұсқаулық 3+» Н. Канайбекова, А. Канайбекова. 2021ж. Атамұра. «Математика негіздері. Әдістемелік нұсқаулық. 3+» Е. Рябова, Н. Сартаева. 2021ж. Атамұра. «Қоршаған ортамен танысу. Әдістемелік ңұсқау (электрондық нұсқа)» Г. Игнатенко,Д. Ильясова 2022ж. Алматыкітап баспасы. «Математика негіздері. Әдістемелік нұсқау (электрондық нұсқа)» С. Неверова, А. Ойшыбаева 2022ж. Алматыкітап баспасы. «Қауіпсіз мінез-құлық негіздері» Әдістемелік нұсқау Р. Қасымбекова, Ғ. Кулджина, А. Есенсариева 2018ж. Алматыкітап баспасы. «Сауат ашу негіздері.» Әдістемелік нұсқау Г. Тұрсынбаева, Қ. Үкібас 2018ж. Алматыкітап. Мектепалды топтарда «Математика негіздері. Жұмыс дәптері № 1, 2» 75 дана Ә. Ақпаева, Л. Лебедева, Ф. Кинжибаева 2022ж. Алматыкітап баспасы. «Сауат ашу негіздері.» Жұмыс дәптері № 1, 2.Г. Тұрсынбаева 2022ж. Алматыкітап баспасы) 2022-2023 оқу жылында кітапхана ашылуына байланысты «Аруна itd» ЖШС басылымынан «Ертегілер елінде» кітап сериясынан 20 кітап, «SANA Medina» ЖШС басылымынан «Қазақ халық ертегісі» сериясынан 15 кітап, «Шикула және К»ЖШС басылымынан 7 кітап алынды. 2022-2023 оқу жылдары бойынша толық талдау 5-қосымшаға сәйкес ұсынылды.
7. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау:
1) баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің оқыту нәтижелерінің болуы:Топтың мониторингі нәтижелері негізінде оқу жылына Баланың жеке даму картасы толтырылды. Баланың жеке дамыту картасында тәрбиеші кестеге дамытушы немесе түзету шараларын енгізді.
Бастапқы бақылау нәтижесіндегі шаралар (дамытушы, түзету) қазан-желтоқсан, аралық бақылау нәтижесіндегі шаралар ақпан-сәуір, қорытынды бақылау нәтижесіндегі шаралар маусым-шілде айларында жүргізіледі.
Қорытындыға Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасында белгіленген күтілетін нәтижелерге сәйкес баланың даму деңгейінт жазды.
Жеке картаны жас тобында жұмыс істейтін басқа педагогтермен (қазақ тілінің мұғалімімен, дене тәрбие нұсқаушысымен, музыка жетекшісімен) бірлесіп топ тәрбиешісі дербес толтырды.
2023-2024 оқу жылында «Көбелектер» мектепалды тобында 24 тәрбиеленуші, «Саяхатшылар» мектепалды тобында 25 тәрбиеленуші және «Еркем-ай» мектепалды тобында 25 тәрбиеленушіден қыркүйек айында бастапқы диагностиканың нәтижелері бойынша Жеке даму картасы толтырылған, бастапқы бақылаулардан кейінгі түзету іс – шаралары циклограммада жүргізілген. Жеке даму карталарының көшірмесі ресми интернет-ресурста орналастырылды.
2) тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы: Мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінің тиімділігі, сондай-ақ баланың даму динамикасы туралы диагностика негізінде
Үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізілді
(бастапқы қыркүйекте аралық-қаңтарда және қорытынды-мамыр айында).
Мониторингтің мақсаты:
- баланың жетістіктерін қадағалау;
- балаларды тәрбиелеу мен дамытуда жеке тәсілдерді қамтамасыз ету;
- түзету іс-шараларын жедел жоспарлау негізінде білім беру процесін
жетілдіру;
- баланың Үлгілік бағдарлама мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау
2023-2024 оқу жылындағы тәрбиеленушілердің даму мониторингінің бастапқы нәтижесі
№ | Топтың атауы | Бала саны | ІІІ деңгей | ІІ деңгей | І деңгей |
1 | №1 «Қызғалдақтар» кіші топ | 20 | 0 | 13 | 7 |
2 | №2 «Көжектер» ортаңғы топ | 25 | 2 | 16 | 7 |
3 | №3 «Үйшік» ересек топ | 22 | 2 | 15 | 5 |
4 | №4 «Бауырсақ» кіші топ | 20 | 0 | 12 | 8 |
5 | №5 «Тамшылар» ортаңғы топ | 25 | 2 | 14 | 9 |
6 | №6 «Балақайлар» ересек топ | 23 | 1 | 14 | 8 |
7 | №7 «Көңілді балалар» ересек топ | 25 | 6 | 14 | 5 |
8 | №8 «Саяхатшылар» мектепалды топ | 25 | 8 | 11 | 6 |
9 | №9 «Көбелектер» мектепалды топ | 25 | 8 | 13 | 4 |
10 | №10 «Еркем-ай» мектепалды топ | 25 | 9 | 14 | 2 |
11 | №11 «Шыршалар» ортаңғы топ | 21 | 1 | 15 | 5 |
12 | №12 «Құлыншақ» ересек топ | 24 | 3 | 18 | 3 |
Барлығы | 280 | 42 | 169 | 69 | |
Жоғары деңгейдегі балалардың үлесі- 15% | Орта деңгейдегі балалардың үлесі- 60,3% | Төмен деңгейдегі балалардың үлесі- 24,6% |
3) үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу нәтижелерінің болуы және талдауы (қорытынды):
2023-2024 оқу жылы тәрбиеленушілердің даму мониторингінің қорытынды нәтижесі
№ | Топтың атауы | Бала саны | ІІІ деңгей | ІІ деңгей | І деңгей |
1 | №1 «Қызғалдақтар» кіші топ | 23 | 13 | 9 | 1 |
2 | №2 «Көжектер» ортаңғы топ | 23 | 18 | 5 | 0 |
3 | №3 «Үйшік» ересек топ | 22 | 18 | 4 | 0 |
4 | №4 «Бауырсақ» кіші топ | 23 | 13 | 9 | 1 |
5 | №5 «Тамшылар» ортаңғы топ | 26 | 22 | 3 | 1 |
6 | №6 «Балақайлар» ересек топ | 23 | 19 | 4 | 0 |
7 | №7 «Көңілді балалар» ересек топ | 26 | 20 | 5 | 1 |
8 | №8 «Саяхатшылар» мектепалды топ | 21 | 15 | 5 | 1 |
9 | №9 «Көбелектер» мектепалды топ | 21 | 18 | 3 | 0 |
10 | №10 «Еркем-ай» мектепалды топ | 24 | 20 | 3 | 1 |
11 | №11 «Шыршалар» ортаңғы топ | 24 | 19 | 4 | 1 |
12 | №12 «Құлыншақ» ересек топ | 24 | 12 | 10 | 2 |
Барлығы | 280 | 207 | 64 | 9 | |
Жоғары деңгейдегі балалардың үлесі- 74% | Орта деңгейдегі балалардың үлесі- 23% | Төмен деңгейдегі балалардың үлесі- 3% |
2023-2024 оқу жылының жетістіктері
2023 жылы Республикалық «Педагогикалық идеялар панорамасы» байқауында Лисицкая Эсмира ІІ орын.
2023 жылы облыстық «Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту: тәжірибесі мен болашағы» атты байқауда І дәрежелі дипломмен Субботкина О.С.
2023 жылы облыстық «Мектепке дейінгі ұйымның жыл әдіскері» байқауында Абенова Г.К. І дәрежелі диплом.
2023 жылы облыстық «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында Касенова Р.К. ІІ дәрежелі диплом.
2022 жылы облыстық «Ең үздік психолог» байқауында Алякбар Д.Б. Бас жүлде.
2023 жылы қалалық «Әке көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер» байқауында Бас жүлде Тасбауова Сымбат.
2023 жылы қалалық «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында Касенова Р.К.
Бас жүлде.
2023 жылы қалалық «Балаларға базарлық» байқауында Накипова Б.Ж. І дәрежелі диплом.
2023 жылы Кузнецова Л.Ю. мектепке дейінгі ұйымдар арасында балаларға арналған «Экологиялық білім берудің үздік ұйымы» қалалық байқауында І дәрежелі диплом.
2023 жылы Дамрина Светлана Викторовна мектепке дейінгі ұйымдар арасында балаларға арналған «Менің елім-Қазақстаным» патриоттық әндер қалалық байқауында І дәрежелі диплом.
2023 жылы Облыстық «Шымырлық пен шеберлік күні» аясында өткізілген «Әке көрген оқ жонар, ана көрген тон пішер» қолөнер байқауының жеңімпазы Алпысбай Аслан І дәрежелі диплом.
2023 жылы Республикалық грамота мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа мазмұнын іске асырудағы кәсіби шеберлігі мен жоғары белсенділігі үшін Абенова Гаухар Карабаевна.
2023 жылы Республикалық Құрмет грамотасы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа мазмұнын іске асырудағы кәсіби шеберлігі мен жоғары белсенділігі үшін Джумабекова Ардак Торехановна.
2024 жылы мектеп жасына дейінгі балалар мен олардың ата-аналарының қатысуымен "Әжем, анам және мен» қалалық байқауының жеңімпазы Жамбырбек Айкөркем І дәрежелі диплом.
2023 жылы «Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту: тәжірибесі және болашағы» атты мектепке дейінгі ұйымның педагогтері арасында ұйымдастырылған қалалық педагогикалық оқудың жеңімпазы Субботкина О.С. Бас жүлде диплом.
2024 жылы «Озық педагогикалық тәжірибені тарату және енгізу үшін бөбекжай-бақшасындағы құзыреттілік орталықтары» тақырыбындағы қалалық тәжірибе алмасу семинарына қосқан үлесі үшін Ұзайыр А.С. алғыс хат.
2023-2024 оқу жылы Халықаралық Пони байқауына жеңімпаздарды сапалы дайындағаны үшін Абенова Г.К. диплом.
2022-2023 оқу жылы «Үркер» зияткерлік орталығынан Алғыс хат №16 балабақша ұжымы.
2023 жылы оқу ағарту министрлігінің атынан Алғыс хат №16 бөбекжай-бақшасының ұжымына.
2023-2024 оқу жылы Халықаралық Пони байқауына жеңімпаздарды сапалы дайындағаны үшін Джумабекова А.Т. диплом.
2022-2023 оқу жылы Халықаралық Пони байқауына жеңімпаздарды сапалы дайындағаны үшін Ұзайыр А.С. диплом.
2023-2024 оқу жылы Халықаралық Пони байқауына жеңімпаздарды сапалы дайындағаны үшін №16 балабақша ұжымына Алғыс хат.
2023 жылы «Педагогикалық идеялар панорамасы» Республикалық байқауының аймақтық кезеңінің «Ерте сауаттылық» аталымында жүлделі ІІ орын үшін Лисицкая Э.С. диплом.
2023 жылы «Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту: тәжірибесі және болашағы» атты облыстық педагогикалық оқулардың жеңімпазы
Субботкина О.С. І дәрежелі диплом.
2022-2023 оқу жылы Халықаралық Пони байқауына жеңімпаздарды сапалы дайындағаны үшін Тусипова А.Ж. диплом.
2023 жылы қалалық «Мектепке дейінгі ұйымның жыл әдіскері» атты мектепке дейінгі ұйымдар арасында ұйымдастырылған байқаудың жеңімпазы Абенова Г.К. Бас жүлде диплом.
2023 жылы «Мектепке дейінгі ұйымның жыл әдіскері» атты облыстық байқауының жеңімпазы Абенова Г.К. І дәрежелі диплом.
2022-2023 оқу жылы Халықаралық Пони байқауына жеңімпаздарды сапалы дайындағаны үшін Бактыбаева Акнур диплом.
2024 жылы мектепке дейінгі ұйымдар арасында балаларға арналған «Менің Елім-менің бақытты балалық шағым» атты қалалық байқауында Измуханова Г.Г. І дәрежелі диплом.
2024 жылы мектепке дейінгі ұйымдар арасында балаларға арналған «Алақай, жаз келді!» қалалық байқауында Кораласбаева Д.К. І дәрежелі диплом.
2024 жылы «Озық педагогикалық тәжірибені тарату және енгізу үшін бөбекжай-бақшасындағы құзыреттілік орталықтары» тақырыбындағы қалалық тәжірибе алмасу семинарына қосқан үлесі үшін Лисицкая Э.С. алғыс хат.
2023 жылы Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту барысында ұйымдастырылған іс-әрекеттеріне денсаулық сақтау технологияларын енгізу» тақырыбындағы облыстық ғылыми-тәжірибелік семинарда өз іс-тәжірибесімен бөліскені үшін Головина А.В. сертификат.
2023 жылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа мазмұнын іске асырудағы кәсіби шеберлігі мен жоғары белсенділігі үшін Кораласбаева Д.К. грамота.
2023 жылы Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту барысында ұйымдастырылған іс-әрекеттеріне денсаулық сақтау технологияларын енгізу» тақырыбындағы облыстық ғылыми-тәжірибелік семинарда өз іс-тәжірибесімен бөліскені үшін Алякбар Д.Б. сертификат.
2023-2024 оқу жылы «Үркер» алғыс хат №16 бөбекжай-бақшасы.
2023-2024 оқу жылы республикалық «Үркер» марафонының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін сапалы дайындағаны үшін Джумабекова А.Т. диплом.
2023-2024 оқу жылы республикалық «Үркер» марафонының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін сапалы дайындағаны үшін Абенова Г.К. диплом.
2023-2024 оқу жылы республикалық «Үркер» марафонының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін сапалы дайындағаны үшін Джумабекова А.Т. алғыс хат.
2023-2024 оқу жылы республикалық «Үркер» марафонының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін сапалы дайындағаны үшін Абенова Г.К. алғыс хат.
2023 жылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа мазмұнын іске асырудағы кәсіби шеберлігі мен жоғары белсенділігі үшін Абенова Г.К. грамота.
2023 жылы Құрмет грамотасы Ұстаздар күніне орай білім жүйесіндегі үздіксіз еңбегі үшін Абенова Г.К.
2023 жылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңа мазмұнын іске асырудағы кәсіби шеберлігі мен жоғары белсенділігі үшін Лисицкая Э.С. грамота.
2023 жылы «Сабақты жоспарлаудағы үздік тапсырмалар» тақырыбында өткен облыстық байқау жеңімпазы ІІІ орын диплом Порхунова И.А.
2023 жылы «Балабақша-жетістік пен денсаулық бастауы» Порхунова И.А. ІІІ дәрежелі диплом.
2024 жылы Өрлеу БАҰО «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» алғыс хат Порхунова И.А.
2024 жылы Өрлеу БАҰО «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» алғыс хат Ұзайыр А.С.
2023-2024 оқу жылы республикалық «Үркер» марафонының жеңімпаздары мен жүлдегерлерін сапалы дайындағаны үшін Порхунова И.А. алғыс хат.
2024 жылы «Барлығына рақмет» республикалық челленджіне балаларды жоғары кәсіби шеберлікпен дайындағаны үшін Абенова Г.К. алғыс хат.
2024 жылы 1 Наурыз-Алғыс айту күніне орай ұйымдастырылған «Барлығына рақмет» челленджінің жеңімпазы Абенова Г.К. І дәрежелі диплом.
2024 жылы қалалық «Мақал-сөздің азығы, жұмбақ-ойдың қазығы» атты іс-шараға белсене қатысқаны үшін Алғыс хат №16 бөбекжай-бақшасына.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Абенова Г.К. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Иманбекова И.Т. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Лисицкая Э.С. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Субботкина О.С. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Денисова Н.В. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Мирзаева Г.М.. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Романова Л.Ю. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Беспаева П.. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Бекова М.А. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Бурденкова И.А. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Гаерфанова А.А. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Джумабекова А.Т. алғыс хат.
2024 жылы «Мектепке дейінгі ұйым жағдайына ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастыру» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Порхунова И.А. алғыс хат.
2024 жылы «Жазғы спартакиада-2024» қалалық байқауында салауатты өмір салтын насихаттап, спортты дамытуға қосқан үлесі үшін Бактыбаева А.Ж.
ІІ дәрежелі диплом.
9. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:
Бөбекжай-бақшада балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында бейнебақылау камералары топ санына қарай көбейтілсе.
10. Қорытындылар мен ұсыныстар:
Заттық-кеңістіктік дамытушы ортаның ойыншықтары мен ойынға арналған материалдары үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес жылда жаңартылып отырсын.
Әдіскер Абенова Г.К.