2024-2025 оқу жылы өзін өзі бағалау
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің
«№16 бөбекжай -бақшасы» МКҚК»
2024-2025 оқу жылы №16 бөбекжай-бақшасының оқу мен тәрбие үрдісі мақсаты әр баланың қызығушылықтарын, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтар негізінде оларды толыққанды дамыту мен әлеуетін ашу.
БӨБЕКЖАЙДЫҢ БАСЫМДЫЛЫҚ БАҒЫТЫ:
- әр баланың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жайлы дамытушы қауіпсіз білім беру ортасын құру;
- балаларды қызықты ойын түрінде (шаршауды болдырмау үшін) тәрбиелеу, оқыту және дамыту;
- баланы білім беру процесіне толыққанды қатысушы (субъект) деп тану;
- ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар балаларға қоғамның оң көзқарасын қалыптастыру;
- мектепте оқуға қажетті дағдыларды жетілдіруді (қауіпті немесе қауіпсіз әрекеттерді бағалай білу; эмоцияларын басқару; баланың жалпы когнитивтік дамуы);
- әртүрлі әлеуметтік топтардан шыққан балалардың сапалы мектепке дейінгі білім алуы үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету
ЖЫЛДЫҚ МІНДЕТТЕР:
- балалардың дене бітімінің жан – жақты дамуына жағдайлар туғызу;
- педагог кадрлардың креативті әлеуетін дамыту жолымен мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-зияткерлік қызметін жетілдіру үшін жағдай жасау;
- бөбекжай-бақшада балалардың қауіпсіз болуын қамтамасыз ету;
- Отанды, ана тілін сүюге, ұлттық бірегейлік пен азаматтық негіздеріне және патриотизмге баулу және экологиялық мәдениет негіздерін қалыптастыру.
2024-2025 оқу жылында №16 бөбекжай – бақшасы МКҚК тәрбие-оқыту процесі «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ДСМ- 59 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі ұйымдарға және сәбилер үйлеріне қойылатын санитариялық эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары.
Жұмыс оқу жоспары Қазақстан РеспубликасыОқу-ағарту министрінің2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына1-қосымша талаптарына сай құрылған «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үлгілік оқу жоспары» ҚР БҒМ 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы ҚР Оқу-ағарту министрінің 09.09.2022 № 394 бұйрығымен бекітілген. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, 1-қосымша жаңа редакцияда – Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығымен.«Мектепке дейiнгi ұйымдар қызметiнiң үлгілік қағидалары» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы талаптарына сай жүзеге асырылады. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы ән айтуға, музыка тыңдауға, әндерді жаттатуға, импровизацияға, музыкамен ырғақты қозғалыстарға, шулы балалар аспаптарында ойнауға және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне уақыт бөлінеді. Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
2024-2025 оқу жылындағы балалар туралы жалпы ақпарат
Жас ерекшеліктері | Топ саны | Бала саны |
Кіші топ | 2 | 40 |
Ортаңғы топ | 3 | 75 |
Ересек топ | 3 | 75 |
Мектепалды топ | 4 | 90 |
Барлығы: | 10 | 280 |
Педагогтардың сапалық құрамы
Барлық педагогтар | Білім деңгейі | Мамандандырылған деңгейі | ||||||||||
Барлық педагогтар | Жоғары | Мектепке дейінгі жоғары | Арнайы орта | Мектепке дейінгі арнайы орта | Мектепке дейінгі білімі барлар | Жоғары | Бірінші | Екінші | Санатсыз | Модератор | Сарапшы | Зерттеуші |
38 | 34 | 30 | 4 | 4 | 34 | 1 | - | - | 3 | 15 | 7 | 12 |
100 | 89,4% | 79% | 10,6% | 10,6% | 89% | 2,6% | - | - | 7,8% | 39,4% | 18,4% | 31,5% |
Тәрбие-білім процессін 1 жылдан 30 жылдан асқан педагогикалық өтілі бар 38 педагог жүзеге асырады. Олардың ішінде штаттық кестеге сәйкес: 1 меңгеруші, 1 әдіскер, 1 педагог-психолог, 2 музыка жетекшілері, 2 дене тәрбие нұсқаушысы, 2 жүзу нұсқаушылары, 1 қазақ тілі мұғалімі, 4 логопед, 24 тәрбиеші. Педагогтардың жасы 24-ден 60-ге дейін.
- МЖМБС барлық білім беру салалары бойынша жұмысты талдау. Педагогикалық диагностика нәтижелерін жалпылама талдау.
Балалармен ағымдағы жылға бекітілген оқу жоспарына, бес құзіреттілік бойынша тікелей білім беру қызметінің кестесіне сәйкес оқу қызметі жүйелі түрде өткізілді.
2024-2025 оқу жылындағы бөбекжай-бақша негізгі жалпы білім беру бағдарламасын балалардың меңгеру сапасының мониторингі келесі нәтижелерді көрсетті.
Жас ерекшелік топтары | Балалар саны | Физикалық қасиеттерді дамыту | Коммуникативтік дағдыларды дамыту | Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту | Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту | Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру | БАРЛЫҒЫ | |||||||||||||||||||||
олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | олардың ішінде орташа деңгей | олардың ішінде төмен деңгей | олардың ішінде жоғары деңгей | % | олардың ішінде орташа деңгей | % | олардың ішінде төмен деңгей | % | ||||||||
Кіші топ | 40 | 4 | 28 | 8 | 5 | 25 | 10 | 4 | 29 | 7 | 2 | 28 | 10 | 2 | 30 | 8 | 3,4 | 8,5 | 28 | 70 | 8,6 | 21,5 | ||||||
Ортаңғы топ | 76 | 15 | 41 | 20 | 10 | 42 | 14 | 14 | 44 | 11 | 15 | 41 | 20 | 12 | 45 | 19 | 13,2 | 17,3684 | 42,6 | 56,0526 | 16,8 | 22,1053 | ||||||
Ересек топ | 76 | 15 | 41 | 20 | 9 | 35 | 14 | 14 | 44 | 11 | 15 | 41 | 20 | 12 | 45 | 19 | 13 | 17,1053 | 41,2 | 54,2105 | 16,8 | 22,1053 | ||||||
Мектепалды тобы | 81 | 20 | 51 | 10 | 15 | 50 | 16 | 16 | 50 | 15 | 16 | 45 | 20 | 19 | 40 | 17 | 17,2 | 21,2346 | 47,2 | 58,2716 | 15,6 | 19,2593 | ||||||
Барлығы | 273 | 54 | 161 | 58 | 39 | 152 | 54 | 48 | 167 | 44 | 48 | 155 | 70 | 45 | 160 | 63 | ||||||||||||
% | 100 | 20 | 59 | 21 | 14 | 56 | 20 | 18 | 61 | 16 | 18 | 57 | 26 | 16 | 59 | 23 | ||||||||||||
2024-2025 жылды №16 бөбекжай-бақшасы 280 баламен 73 қызметкермен бастадық.
- Джумабекова Ардак Торехановна, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» РММ, Алғыс хат - 2024 жыл, Грамота - 2025 жыл Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Алғыс хат 2024 жыл.
- Абенова Гаухар Карабаевна, Тараз қаласының білім бөлімі , сертификат 2024 жыл,
2.2024-2025 оқу жылындағы педагогтердің қатысқан іс-шаралардың нәтижесі мен жетістіктері
Педагогтардың білімдерінің жетілдірілуі, сертификаттар:
Джумабекова Ардак Торехановна – меңгеруші
- Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы Алғыс хат іс-тәжірибесімен бөліскені үшін 2024 жыл
- М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті Сертификат іс-тәжірибесімен бөлісі 2025 жыл 7 ақпан.
- ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» Грамота конференцияны ұйымдастырудағы белсенділігі үшін 2025 жыл
2. Абенова Гаухар Карабаевна
1. Облыстық «Мектепке дейінгі ұйымдардың білім сапасын басқару» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курсын өткізуге белсене қатысқаны үшін Алғыс хат. 2024 жыл;
2. Қалалық «100 кіші жобаны іске асыру шеңберінде» «Ұлттық құндылықтар негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды рухани адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу» патенттелген ойыншықтарды ұсынып тәжірибе алысты 2024 жыл ;
3. Қалалық «100 кіші жобаны іске жоба», «Кел,ойнайық,балақай» аясындағы «Елімнің табиғаты- ұлттымыздың айнасы» семинарда іс- тәжірибесімен бөліскені үшін 2024 жыл ;
4. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы оқу-әдістемелік орталығы«Дене тәрбиесіндегі ойынфикациялары» тақырыбы іс-тәжірибесімен бөліскен үшін Сертификат. 2025 жыл;
3.Иманбекова Индира Тулеубековна
1. Тараз қаласы білім бөлімі «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында Бас жүлде. 2025 жыл;
2. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы оқу-әдістемелік орталығы «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында 1 орын. 2024 жыл;
3. ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында номинация «Best мерекелік іс-шара» 2024 жыл;
4. Қалалық «100 кіші жобаны іске жоба», «Кел,ойнайық,балақай» аясындағы «Елімнің табиғаты- ұлттымыздың айнасы» семинарда іс- тәжірибесімен бөліскені үшін 2024 жыл ;
4. Касенова Раушан Кененовна
1. Тараз қаласы білім бөлімі «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында Бас жүлде. 2025 жыл;
2. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы оқу-әдістемелік орталығы «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында 1 орын. 2024 жыл;
3. ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында номинация «Best мерекелік іс-шара» 2024 жыл;
4. Қалалық «100 кіші жобаны іске жоба», «Кел,ойнайық,балақай» аясындағы «Елімнің табиғаты- ұлттымыздың айнасы» семинарда іс- тәжірибесімен бөліскені үшін 2024 жыл ;
5. Тараз қаласы білім бөлімі «Менің елім- менің бақытты балалық шағым» байқауында - ІІ дәрежелі, 2025 жыл;
5. Бейсалы Мөлдір Серікқызы,
1. Тараз қаласы білім бөлімі «Бақытты отбасы» байқауында - ІІ дәрежелі, 2025 жыл;
6. Дамрина Светлана Викторовна
1. Тараз қаласы білім бөлімі «Менің елім- менің бақытты балалық шағым» байқауында - ІІ дәрежелі, 2025 жыл;
7. Извозчикова Ирина Сергеевна
1. Тараз қаласы білім бөлімі «Барлығына рахмет» челендж байқауында - ІІІ дәрежелі, 2025 жыл;
8. Джумаева Аида Абдухамитовна
1. Тараз қаласы білім бөлімі «Мектепке дейінгі ұйымға арналған үздік дамытушы бағдарлама» байқауында - І дәрежелі, 2025 жыл;
9. Субботкина Ольга Семееновна
1. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы, Тараз қаласы білім бөлімі «Мектепке дейінгі білім және бастауыш сыныптар» секциясында іс- тәжірибесімен бөліскені үшін Сертификат. 2025 жыл;
10. Порхунова Ирина Александровна
1. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы, Тараз қаласы білім бөлімі «Мектепке дейінгі білім және бастауыш сыныптар» секциясында іс- тәжірибесімен бөліскені үшін Сертификат. 2025 жыл;
Педагогтардың білімдерінің жетілдірілуі, сертификаттар:
1. Онгарбаева Сандуғаш «USTAZ TILEGI» республикалық ғылыми – әдістемелік орталық 80 сағат
- Бактыбаева Акнур ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» 72 сағат
- Иманбекова Индира ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» 72 сағат
- Абенова Гаухар Карабаевна ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» 72 сағат
Басылымдарға жариялануы:
Джумабекова Ардак Торехановна, Абенова Гаухар Карабаевна «Тәжірибе алаңы» республикалық ғылыми-ақпараттық әдістемелік журнал «Бизикуб- тренажер ойыншығы» мақаласы №5(56), 2025 жыл.
Джумаева Аида Абдухамитовна «Тәжірибе алаңы» республикалық ғылыми-ақпараттық әдістемелік журнал «Учимся играя» мақаласы №5(56), 2025 жыл.
Бейсалы Мөлдір Серікқызы «Bilim KZ» республикалық педагогикалық журнал «Білім беру мазмұнын жаңарту аясында бала тәрбиесінің маңыздылығы» мақаласы №5(156), 2025 жыл.
Порхунова Ирина Александровна «Педагогикадағы инновациялар» республикалық ғылыми -әдістемелік журнал «Индивидуальные логопедические занятия как форма организации коррекционного процесса логопедической работы с детьми с ФФНР» мақаласы №1, 2025 жыл.
Тәрбиеленушілердің жетістіктері:
- Республикалық «Уркер»зияткерлік орталығы «Білімқұмар балаларға арналған» марафоны 20 бала - І дәрежелі, 15 бала – ІІ дәрежелі, 15 бала ІІІ дәрежелі диплом 2024-2025 жыл.
- Тараз қаласы білім бөлімінің «Менің елім-менің бақытты балалық шағым» фестивальі ІІ дәрежелі, 2025 жыл;
3.Тараз қаласы білім бөлімі «Бақытты отбасы» байқауында - ІІ дәрежелі, 2025 жыл;
4. Тараз қаласы білім бөлімі «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында Бас жүлде. 2025 жыл;
5. Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқарамсы оқу-әдістемелік орталығы «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында 1 орын. 2024 жыл;
6. ҚР Оқу-ағарту министрлігі «Балаларды ерте дамыту институты» «Kazakhң қалай, балақай?» байқауында номинация «Best мерекелік іс-шара» 2024 жыл;
4. Ата – аналармен және қоғаммен жұмысты талдау.
Жыл бойы топта ата – аналармен қарым – қатынас бойынша жүйелі жұмыс жүргізілді. Перспективалық жоспар жасалды, оған сәйкес келесі іс – шаралар өткізілді. Қыркүйек айында «Ата-аналар, сіздер үшін» ақпараттық стендтері безендірілді. Балабақша мен үйдегі тамақтану ережелеріне қатысты «Балалардың тамағын ұйымдастыру», «Әжем, анам және мен» , «Әкем-асқар тауым» тақырыбында ата-аналармен бірлескен шс-шаралар өткізілді.
Ата – аналар балабақша мен топтың бірлескен шараларына белсенді қатысты. Оқу жылы бойы балалар мен ата – аналарға әртүрлі жобаларға қатысуға мүмкіндік берілді . Жамбыл педагогикалық институтымен бірлесіп өткізілген іс-шаралар «Ертегілер елінде» әдеби сазшы кеш өткізілді.
5.Пәндік –дамыту ортасын жаңарту бойынша жұмыс
Пәндік–дамыту орталықтары барлық топта толықтырылды, жиһаздар жаңартылды (ойыншықтар, дамыту ойындар, құрал–жабдықтар, көмекші құралдар). Топта ПДО қайта құру бойынша нақты ұйымдастырылған жұмыс балалардың шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағымды әсер етті. Мамандықтар бойынша ойындарға костюмдер жаңартылып тігілді (өрт сөндіруші, полиция қызметкері, дәрігер, шаштараз, дүкенші, банк қызметкерлері, капитан, пилот, теңізші) «ЛЕГО РОБО» кабинеті ашылды онда лего ойыншықтар мен робот ойыншықтарымен жасақталды, «Кәсіпке баулу» кабинеті де жаңа ойыншықтармен толықтырылды.
6. Балалардың ауру-сырқатын және оларды сауықтыру бойынша жұмысты талдау
Біздің мектепке дейінгі мекемеміздің негізгі бағыттарының бірі балалардың денсаулығын сақтау және бекіту болып табылады. Балабақша ұжымының алдына балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық сауықтыру жүйесін мақсаты қойылды.
Мектепке дейінгі мекемеде медициналық қызметті В.Бусько мен С.Белосарова жүргізді. Медициналық кабинеттің лицензиясы бар.
Мектепке дейінгі дене шынықтыру-сауықтыру блогына медициналық кабинет, музыка залы кіреді, барлық топтарда дене шынықтыру бұрыштары жабдықталған. Мектепке дейінгі мекеменің жалпы санитарлық-гигиеналық талаптарға сай келді; су, жарық және ауа тәртіптері сақтыланды.
Сауықтыру және алдын алу іс-шараларын тиімді ұйымдастыру үшін мектепке дейінгі балалардың физикалық тәрбиесі бойынша білім беру-тәрбиелеу жұмыстарының негізгі принциптерінің бірі ретінде тәрбиеленушілердің денсаулық жағдайының мониторингін, физикалық дамуының деңгейін қолданамыз, ол мектепке дейінгі балалардың денсаулығының ауытқушылықтарын уақытылы анықтады.
Балалардың мектепке дейінгі мекемеге келген кезінде ата-аналармен баланы дамыту туралы әңгіме жүргізілді, медициналық картасы, денсаулық тобы, болашақтағы жұмыстарды ұйымдастыру үшін физикалық даму деңгейі қарастырылды. Бұл мәліметтер тәрбие-оқыту жұмысын болашақта жоспарлауда ескеріледі.
Бар мәліметтерді ескере медициналық-педагогикалық қызмеркерлер балалармен тәрбиелеу-сауықтыру жұмыстарының негізгі бағыттарын анықтады:
· түскен кездегі баланың денсаулығын бағалау және денсаулық жағдайын жыл бойы бақылау;
· баланың психофизикалық денсаулығын қорғау және бекіту: балалардың эмоционалдық жағдайын бақылау және оқу, педагогикалық ұжымның және ата-аналардың психологиялық ағаруы, ұсыныстар жасау, балалармен кешенді жұмыс элементтерін қолдану.
· мектепке дейінгі мекеменің жағдайына балалардың бейімделу мерзімінде көмек көрсету, педагогикалық қолдау;
· жас және жеке ерекшеліктерін ескере баланың эмоционалды қолайлығын қамтамасыз ету;
· мектепке дейінгі балалардың салауатты өмір салтына қажеттіліктерін тәрбиелеу;
· мектепке дейінгі балалардың өз күштеріне және мүмкіндіктеріне сенімділіктерін тәрбиелеу;
· балалардың қоршаған ортаға қызығушылықтарын тәрбиелеу;
· ата-аналармен тиімді жаңа өзара әрекет түрлерін іздеу.
Балаларды сапалы сауықтыру және қоршаған ортаны жабдықтау үшін жұмыс жүргізілуде. Балалардың қимыл белсенділігі үшін әр топта дене шынықтыру бұрыштары жабдықталды, тәрбиешілер мен ата-аналардың қолынан жасаған дәстүрден тыс құралдар бар. Қимыл белсенділігін ұйымдастырудың алуан түрлері қолданды: таңғы жаттығу, дене шынықтыру бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі, сергіту сәттері, қимылды ойындар, серуендер, ойын-сауықтар және мерекелер.
Ауру-сырқаттың алдын алу және төмендету бойынша жұмыстар жүргізілді: шынықтыратын процедуралар, ауыз қуысын шаю, кариестің алдын алу, дәрумендер және фитотерапия. Ай сайын ауру-сырқатын талдауға талдау жүргізілді. Ересек топтардың ауру-сырқатының көрсеткіштері ең төменгі нәтижені көрсетті.
Әр топта кварцтық шамдар бар, кварцтау кесте бойынша жүргізілді. Су, ауа тәртібі сақталды. Медбикенің бақылаумен жүргізілді .
Мектепке дейінгі балалардың тамақтануына басты назар аударылды. Ас мәзірін түрлендіруге, көкөністер, жемістер, шырындар енгізілді. Тамақтану мәдениетіне де назар аударылды: ыдыстарды дұрыс қою тәртібі сақталды, балаларға тағамдардың атаулары айтылады, үстел үстінде дұрыс отыру тәртібіне тәрбиелеуде, ағза үшін азық-түліктердің маңызы, дастарханға отырғанда бата беру туралы айтылды.
Балалардың денсаулығын сақтауға назар аударылды, жағымды психологиялық атмосфераны құру, балалардың эмоционалдық дамуы, сонымен қатар психикалық процесстерінің толыққанды дамуы басты бағыттардың бірі болды. Эмоционалды қолайсыздықтың алдын алудың негізгі жағдайын қызметкерлер арасында да, ересектер мен балалардың арасында да өзара құрметпен, ашық және жағымды қатынаспен мектепке дейінгі мекемеде қолайлы орта құру деп есептейміз.
Сонымен, балалардың денсаулық жағдайын есепке алу, олардың физикалық дамуының деңгейі, сауықтыру жұмысына арналған жағдай жасау, мектепке дейінгі мекемеде жағымды ортаны құру нақты нәтижелерге қол жеткізуге әсер етеді:
- бір балаға ауру-сырқаттың төмендеу;
- ауру-сырқаты бойынша келмей қалған күндерінің төмендеуі;
- ауру-сырқатының жеңіл түрде өтуі;
- баланың психоэмоционалдық статусының жоғарылануына.
Диагноздары бойынша балалардың саны:
Оқу жылы | Балалардың саны | Диагноз |
2024-2025 | 280 | Невр.заболевания – 2 Логопедия – 48 Желшешек - 3 ЖРИ - 118 Хир.аурулар - 2 Көз аурулары - 0 Инвалидтер - 0 |
7. Келесі жылға жалпы қорытындылар
Өткен жылы проблемалар анықталып, жетістіктерге қол жеткізілді.
Жас аналар тәрбиешілер кеңесіне құлақ аспайды және күн тәртібін бұзуды жалғастырады, балаларды бөбекжай-бақшаға кешіктіріп алып келеді; тәрбиеленушілер таңғы жаттығуды өткізіп алады, ол олардың физикалық дамуына қолайсыз әсер етеді. Балалар түнде кеш ұйықтап, таңертең ұйқылары қанбай мазасызданып келеді. Қазіргі кездегі отбасындағы проблема балалардың ұялы телефонды көп қарап, пайдасыз контенттер көруі. Ата-аналар қадағалаMayды.
Мониторинг нәтижелері бойынша «Физикалық қасиеттерді дамыту» бойынша мектепалды топтары мен ересек топтардың көрсеткіштері жоғары. Ең төменгісі - «Кызғалдақтар» пен «Бауырсақ» кіші тобында - 75%. Бірақ, кіші жастағы балалар доптармен әрекетті, еңбектеуді жақсы меңгерді, бірақ қимылдарын үйлестіре алMayды. Кіші және орта жастағы балалар тепе-теңдікті сақтау, допты бір-біріне лақтыру жаттығуларын жақсы орындайды, бірақ бір орыннан ұзындыққа секіру нәтижелері жоғары емес. «Коммуникативтік дағдыларды дамыту» бойынша мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың байланыстыра сөйлеу қабілеттерін, сұрақ қоя білу қабілеттерін жетілдіріп, ұсақ моторикасын дамыту керек. Орта жастағы балалар ертегіні қайталап айтып бере алады, шығармалар бойынша сұрақтар қоя алады, бірақ зат есімдер мен сын есімдердің тапсырмаларын орындауда қиналады. Мектепке дейінгі ересек жастағы балалар бағдарламалық талаптарды меңгерді, бірақ сөздердегі дыбысты анықтай білу, сөздегі орнын таба білу қабілетін қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру керек. 4-5 жасар балалар байланыстырып сөйлеуде қиналады, кейбір дыбыстарды дұрыс айта алMayды (р, с, т, к) «Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту» бойынша кіші топтардағы балалар түстерді таниды, кеңістікті бағдарлай біледі, бірақ оларды атап бере алMayды. Кіші және орта жастағы балалар түстері, түрлері, пішіндері бойынша заттарды топтай алады, екі затты салыстыра білуді үйренді, математикалық терминдерді қолданады, бірақ кеңістікте бағдарлана білуде қиналады. Орта жастағы балалар 10-ға дейін жақсы санайды, көлемі бойынша заттарды салыстыруда қиналады. Мектепке дейінгі ересек жастағы балалар санау машықтарын жақсы меңгерген.
Кіші жаста балалардың көпшілігі қызыға құрастырады, бірақ балалардың барлығының ұсақ моторикасы дамымаған, сондықтан берік құрылыстарды үнемі жасай алMayды. Ортаңғы топтардағы балалардың көпшілігі ынталанып құрастырады, тапсырма және ойы бойынша тұрақты құрылыстарды жеңіл жасайды. Мектепке дейінгі ересек жастағы балалар бағдарламалық талаптарды меңгерген, құрастырудың алуан түрлерін меңгерген. «Шығармашылық дағдыларық дағдылары, зерттеу іс-әрекеті» бойынша кіші жастағы балалар бейнелеу өнеріне қызығушылық танытуда. Балалардың көпшілігі қылқаламды дұрыс ұстай алMayды. Мектепке дейінгі кіші және орта жастағы балалар шығармашылық танытуда, бояуларды араластыра алады, түрлі материалдарды қолдана алады. Мектепке дейінгі ересек жастағы балалар ұжымдық жұмыстарға қатысады, бейнелеудің түрлі құралдарын қолданады. Суреттің сюжетіне және шығармашылық жұмысына сәйкес қажетті техниканы таңдай алады. Музыка, ән айту бойынша, кіші жастағы балалар әнді мұқият тыңдауды үйренді, музыка ырғағын қимыл арқылы көрсете алады; ритмикалық қимылдар жасайды, үлкендердің соңынан сөздерді қайталайды. Мектепке дейінгі кіші және орта жастағы балалар музыканы тыңдауда өз қатынасын белсенді көрсетеді, жоғары және төмен дыбыстарды ажырата алады. Әнді табиғи дайыспен, айқайлаMay айта алады. Қимылдар ритмикалы бола бастады, қимыл арқылы жануарлардың образдарын жеткізе алады. Мектепке дейінгі ересек жастағы балалар әнді мұқият тыңдайды, оның әуенін анықтап, мәнерлі құралын анықтай алады, «Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру» бойынша ортаңғы топтардың балаларымен адамгершілік сапаларын дамыту, сөйлесу, келісу бойынша көп жұмыс істеу керек. Орта жаста сөзбен көмек сұрай алады, бірақ ойын жағдайларында эмоционалдық жағдайларын жеткізе алMayды. Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың көпшілігі бөлімнің барлық бөлігін меңгерген. Бұл жаста ойын ережесін сақтай білу қабілеттерін дамыту кажет. Кіші жаста балалар ойынға арналған ойыншықтарды жинақтай алады, ойын барысында 2-3 әрекетті жеткізе алады. Кіші және орта жастағылар түрлі сюжеттерді жеткізе алады, бірақ бір-бірлеріне ойыншықтарды бермей таласып қалатын кездер болады. Ересек жастағы балалар барық бағдарламалық талаптарды орындайды. Мектепалды топ балалары құрдастары мен ересектердің арсындағы қарым-қатынастың жалпы қабылданған қарапайым нормаларымен ережелерін біледі. Мектепке оқуға дайын.
Қорытынды: 2024-2025 оқу жылы ішінде жан–жақты талданды, жалпы жұмыстың мақсатты және тиімді жүргізілгендігі туралы қорытынды жасалды. Осы оқу жылда 5 педагог аттестаттаудан өтті, олар Бактыбаева Акнур, Иманбекова Индира, Джумаева Аида педагог-сарапшы, Онгарбаева Сандуғаш және Дуйсекулова Балнур педагог-модератор біліктілік санатын алды.
Өткен оқу жылында туындаған табыстар мен проблемаларды есепке ала отырып, келесі оқу жылына міндеттер белгіленді:
Ø Тәрбиелеу-білім беру процесінде балалармен мақсатты жұмысты жалғастыру. «Коммуникативтік дағдыларды дамыту» бойынша балалармен байланыстырып сөйлеу, сөздік қорды кеңейту, дауыс және артикуляциялық аппаратты, сөйлеуде тыныс алу мен анық дикцияны дамыту дағдылары бойынша жұмысты жетілдіру. Балаларды кітаптарды қолдануға ынталандыру.
Ø Бөбекжай-бақша ата-аналармен байланыс жасау бойынша жұмысты жетілдіру, консультативтік пункт жұмысын жандандыру.
Ø МЖМБС сәйкес топтарда пәндік–дамыту ортасын жетілдіруді жалғастыру.
Ø Қалалық , облыстық байқауларға педагогтер мен тәрбиеленушілерді қатыстыру.